ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
  • Ημ/νία: 21 Δεκ 2018
  • Σχόλια: 0

1.Η Πανελλήνια Εταιρεία Γηριατρικής και Γεροντολογίας, διοργάνωσε το 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γηριατρικής και Γεροντολογίας για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, στο όμορφο Καρπενήσι, από τις 7 έως τις 9 Δεκεμβρίου 2018 .

Το συνέδριο σημείωσε μεγάλη επιτυχία, τόσο επιστημονική όσο και κοινωνική, με υψηλού επιπέδου ομιλίες-εισηγήσεις-συζητήσεις, με εγγραφές άνω των 250 γιατρών και λοιπών επιστημόνων υγείας και με μεγάλο ενδιαφέρον από τους συνέδρους.

Τονίσθηκαν τα ιδιαίτερα, αλλά και βασικά σημεία των νόσων των ηλικιωμένων και η σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και  αντιμετώπισης των προβλημάτων υγείας τους, ενώ η πρόληψη και η προαγωγή υγείας στην τρίτη ηλικία είναι πυλώνας της επιτυχούς γήρανσης, αλλά και ένδειξη σεβασμού προς τους ηλικιωμένους μας.

Ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στους πατρινούς γιατρούς, που εθελοντικά, ιδίοις εξόδοις, αποδέχτηκαν την πρόσκληση και ομίλησαν στο συνέδριο μας  σημειώνοντας την ασθενοκεντρική θέση της γηριατρικής στο σημερινό κόσμο.

Ενδεικτικά αναφέρομε τον κ. Ζυγομαλλά Απόλλωνα, Χειρουργό- την Επίκουρη Καθηγήτρια κ. Σπυροπούλου Δέσποινα, Ακτινοθεραπεύτρια Ογκολόγο- τον κ. Τρίγκα Παναγιώτη, Νεφρολόγο -την κ. Κογκόλη Μαρία, Φυσικό –Διαιτολόγο -Διατροφολόγο- την κ. Αργυροπούλου Αργυρώ, Γενική Ιατρό- τον κ. Χατζημαρκάκη Γιώργο, Ορθοπεδικό Χειρουργό- την κ. Τραχάνη Ευτυχία, Νευρολόγο- τον κ. Παπαρώδη Ρόδη, Ενδοκρινολόγο – Διαβητολόγο – τον κ. Δημητριάδη Αναστάσιο, Ορθοπεδικό Χειρουργό- την κ. Γιαννακοπούλου Φωτεινή , Ψυχίατρο- την κ. Σαράντη Γεωργία Ειδ. Παθολόγο- τον κ. Μπαραμπούτη Νικόλαο, Καρδιολόγο- τον κ. Νικολακόπουλο Κωνσταντίνο, Αγγειοχειρουργό- τον κ. Σωτηρούδη Απόστολο, Καρδιολόγο και τέλος θερμές ευχαριστίες για τη συμβολή τους στην επιτυχία του συνεδρίου μας απευθύνονται στον κ. Βολίκα Κίμωνα, Καθηγητή Γηριατρικής, στον κ. Ελλούλ Ιωάννη, Αναπ. Καθηγητή Νευρολογίας και Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συνεδρίου Γηριατρικής, που θα γίνει στην Ελλάδα τον Οκτώβριο του 2020  και στον Πρόεδρο της Οργανωτικής και Επιστημονικής Επιτροπής του Συνεδρίου μας Καθηγητή κ. Κωνσταντίνο Χρυσανθόπουλο και Πρόεδρο της Π.Ε.Γ.Γ.

Σας προσκαλούμε πλέον στο 6ο Συνέδριο Γηριατρικής στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, που θα γίνει στο όμορφο νησί της Λευκάδας,  από 27 έως 30 Ιουνίου 2019. Σας περιμένουμε όλες και όλους εκεί, για μια συνάντηση ιατροκοινωνική, με αντικείμενο την Τρίτη Ηλικία και τα προβλήματα της .

2. Η Π.ΕΓ.Γ. οργάνωσε την 8-9 /12/2018 διήμερη εκδρομή, για τα μέλη και τους φίλους της εταιρείας, στο όμορφο Καρπενήσι. Ξεκινήσαμε πρωί του Σαββάτου από την Πάτρα, ένα πούλμαν γεμάτο και αφού πορευτήκαμε, μέσω των παραλίμνιων χωριών, της Τριχωνίδας, φτάσαμε στο χωριό Πετροχώρι, όπου έγινε η πρώτη στάση, για καφέ σε ξενοδοχείο της περιοχής. Η θέα της λίμνης από το σημείο που σταματήσαμε, ήταν σκέτη μαγεία, βοήθησε βέβαια σε αυτό και ο καλός καιρός. Μετά 4-5 Km φτάσαμε στο Θέρμο, κωμόπολη της περιοχής, με πλούσια ιστορία (πρωτεύουσα της Αρχαίας Αιτωλίας), και εξαιρετική ομορφιά,  που οφείλεται στα αιωνόβια πλατάνια που συναντάμε στην κεντρική πλατεία και τα άφθονα τρεχούμενα νερά. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε την μονή του Κοσμά του Αίτωλου, όπου μας ξενάγησε αδελφή της μονής, καθώς και τα ερείπια του σπιτιού όπου γεννήθηκε ο δάσκαλός του γένους. Κατόπιν πήγαμε στην ιστορική μονή της Αγίας Παρασκευής, όπου αφού προσκυνήσαμε, επισκεφτήκαμε το μουσείο  με τα κέρινα ομοιώματα.

Αργά πια το μεσημέρι πήραμε το δρόμο για την ονομαστή Ιερά Μονή Παναγίας Προυσιώτισσας, μετά από ένα ταξίδι δύσκολο πραγματικά, ανάμεσα σε κατάφυτα ψηλά βουνά και φαράγγια φτάσαμε  στην περιώνυμη μονή, προσκυνήσαμε την θαυματουργή εικόνα (η παράδοση  λέει ότι είναι έργο του Ευαγγελιστή Λουκά), και αφού περιδιαβήκαμε τους χώρους της μονής, ξεκινήσαμε για το Καρπενήσι, όπου φτάσαμε αργά το βράδυ.

Το βράδυ μετά από ολιγόωρη ξεκούραση στο ξενοδοχείο βρεθήκαμε όλοι μαζί σε ταβέρνα της πόλης, όπου φάγαμε, χορέψαμε και γλεντήσαμε, με τους ήχους μιας πολύ συμπαθητικής μπάντας.

Το πρωί της Κυριακής, μετά από τον προαιρετικό εκκλησιασμό και το πρωινό, φύγαμε για το χιονοδρομικό κέντρο, όπου βρήκαμε ελάχιστο χιόνι, ακολούθησε επίσκεψη στο ιστορικό χωριό Κορεσχάδες και στο μουσείο της Εθνικής Αντίστασης και μετά πήγαμε στο Μικρό  χωριό και ακολούθως  στο Μεγάλο χωριό, όπου δειπνήσαμε.
Αργά το μεσημέρι προς το απόγευμα, πήραμε το δρόμο της επιστροφής, με μια ενδιάμεση στάση για καφέ, σούρουπο πια, πλάι στην όμορφη λίμνη Τριχωνίδα. Την ώρα αυτή άναβαν τα φώτα στα χωριά γύρω από τη λίμνη, και  το θέαμα ήταν καταληκτικό. Ακολούθως, πήραμε το δρόμο της επιστροφής στη πόλη μας.
Το διήμερό μας πέρασε ευχάριστα, είδαμε όμορφα τοπία, επισκεφτήκαμε ενδιαφέροντα μέρη και ιερά προσκυνήματα, μάθαμε ιστορικά στοιχεία της περιοχής, διασκεδάσαμε, χορέψαμε, απολαύσαμε κάθε στιγμή, συντροφιά με καλούς φίλους και τώρα πια έχοντας  αυτές τις ευχάριστες μνήμες, περιμένουμε την διοργάνωση της επόμενης εκδρομής.

3.Την Κυριακή 16 Δεκεμβρίου η εταιρεία μας πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία κοινωνική εκδήλωση Τσάι-καφέ στο ξενοδοχείο Πάτρα Παλλάς.

Η συμμετοχή των φίλων της Γηριατρικής ήταν πολύ μεγάλη ενώ οι καλεσμένοι μας διασκέδασαν με το πλούσιο καλλιτεχνικό πρόγραμμα.

Το Δ.Σ.

Comments are closed.

Ελάτε σε επαφή μαζί μας με κάποιο απο τα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας.